השרה סטרוק: "אנחנו בג'ונגל – חייבים לשנות גישה"

אסתי פלד No Comments on השרה סטרוק: "אנחנו בג'ונגל – חייבים לשנות גישה"

שרת ההתיישבות אורית סטרוק במהדורה המרכזית: "אי אפשר להמשיך להפקיר את המצב. אנחנו בג'ונגל וחייבים לשנות גישה. היה שינוי גישה מסוים במבצע בית וגן בג'נין אבל זה היה לטעמי מעט מידי"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההתיישבות אורית סטרוק (הציונות הדתית), שוחחה הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על התכנית לחיזוק ההתיישבות שנתקעה: "יצאנו לדרך עם התכנית יחד עם ראש הממשלה. עשינו תיאום מלא עם ראש הממשלה. לקחנו את המרכיבים המרכזיים של החלטת החוסן האזרחי בעוטף עזה ואת זה נעתיק ליו"ש באותם פרמטרים".

לדבריה: "מגוחך לומר שזה אירוע מדיני. גרים בשטח הזה כחצי מיליון ישראלים מכל המגזרים. שליש חרדים, שליש חילונים. חיים שם תחת טרור יום-יומי קשה בחודשים האחרונים. ראש הממשלה איתנו על זה לאורך כל הדרך ולא שמענו אפילו פעם אחת שמדובר באירוע מדיני. ההחלטה לא נוגעת לרש"פ או לתושב פלסטיני בשטח".

על צומת הכבשים: "אני גרה מרחק עשר דקות נסיעה מצומת כבשים. בעיתות של גלי טרור היא צריכה להיות סגורה לפלסטינים כדי לצמצם את הסיכוי לפיגוע. אני לא מבינה למה היא פתוחה. צה"ל היה סוגר אותה בעבר. שוחחתי על זה עם השר סמוטריץ' והוא הבטיח שזה ידון בקבינט". 

על המצב הביטחוני: "ברור שהמצב יותר חמור כי אי אפשר להמשיך להפקיר את המצב. אנחנו בג'ונגל וחייבים לשנות גישה. היה שינוי גישה מסוים במבצע בית וגן בג'נין אבל זה היה לטעמי מעט מידי וחייבים להגביר את הפעילות ולשנות את אופיה כי מדיניות כיסוח הדשא כבר לא עובדת וצריך כלים אחרים. המחבלים הצמיחו יכולות מאוד מסוכנות".



0 תגובות